» Ποιότητα υπηρεσίωνν, παράπονα
Ποιότητα υπηρεσιών,καταγγελίες και παράπονα

Κάλεσα το τηλέφωνο που αναφέρεται αλλά, κανείς δεν απάντησε.

Σε τέτοια περίπτωση, ελέγξτε αν καλέσατε την ώρα που αναφέρεται όπως ανοιχτή γραμμή, τις εργάσιμες μέρες από 10:00 έως 12:00 ή από 13:00 έως 15:00. Αν και τότε κανείς δεν απαντήσει, προσπαθήστε πάλι ή στείλτε το e-mail. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποίημενοι μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον διευθυντή της εταρείας μας μέσω e-mail info@pinakomania.com.gr .

 

Δεν απαντήσατε στο email μου εντός 48 ωρών, τι συμβαίνει;

Σε τέτοια περίπτωση καλέστε την ανοιχτή γραμμή μας  ---(σύνοτμα)--- ή επικοινωνήστε με τον διευθυντή της εταιρίας μας μέσω e-mail info@pinakomania.com.gr .

 

Αν δεν είμαι ικανοποίημενος με το Κέντρο εξυπηρέτησης, με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω;

Σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε με τον διευθυντή της εταιρίας μας μέσω e-mail info@pinakomania.com.gr.

 

Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να κάνω παράπονα για τον πίνακα;

Σε τέτοια περίπτωση στείλτε μας e-mail στο parapona@pinakomania.com.gr ή μέσω επικοινωνιακού εντύπου στην Ιστοσελίδα μας. Μετά, θα σας καλέσουν από το Κέντρο εξυπηρέτησης εντός 48 ωρών, και θα σας πουν τι να κάνετε.


Αν λάβω φθαρμένο πίνακα, τι να κάνω;

Ο πελάτης έχει υποχρέωση να ελέγξει αν το πακέτο είναι στην αρχική του συσκευασία πριν ο Courier ανοίξει το πακέτο. Αν ο πίνακας είναι φθαρμένος κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, πρέπει να κανετε παράπονο στην υπηρεσία Courier αμέσως. Μόνο με τέτοιο τρόπο θα αναγνωρίσουμε τα παράπονα και τις καταγγελίες σας  για το προϊόν.

 

Θέλετε να μας αξιολογήσετε;

Δεχόμαστε επαίνους, προτάσεις, αλλά και κριτικές. Την εντύπωσή σας μπορείτε να  την γράψετε στο ΔΕΛΤΙΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ.

 


MGIwZjM