Τα προσωπικά σας στοιχεία τα οποία μας στέλνετε μέσω pinakomania.gr, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή ενιαίων υπηρεσιών και δεν θα τα στείλουμε στα άλλα πρόσωπα ή σε άλλο τρόπο δεν θα εκμεταλλευτούν εμπορικά. Συμπληρώνοντας δέλτιο εγγραφείτε στο Newsletter, για να λαμβάνετε ενημερώσεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, που αναφέρετε στην παραγγελία. Αν θέλετε να διακόψετε την αποστολή των e-mail στη διεύθυνσή σας, γράψτε στο e-mail info@pinakomania.gr.
Οι όροι συνεργασίας ισχύουν για επαγγελματική σχέση ανάμεσα του πελάτη και της εταιρείας ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 603/85, 06901 Snina, Slovakia, VAT: 36731684, EU-VAT: SK2022320355
Ο υπεύθυνος είναι ο Valerian Grass (info@pinakomania.gr ).
Είναι πιθανόν να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail info@pinakomania.gr ή μέσω τηλεφώνου
01 800 0209 τις εργάσιμες μέρες από 8:00 - 16:00.
Ο πάροχος υπηρεσιών έχει την υποχρέωση να:
- να αποστείλει κατάλληλα είδη και ποσότητα προϊόντων ανάλογα με την τιμή και οι μέθοδοι πληρωμής ισχύουν από την ημέρα αποστολής ηλεκτρονικής παραγγελίας,
- να αποστείλει κατά τους κανόνες και νόμους που ισχύουν στην Ευρωπαική Ένωση.
Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να:
- να λάβει την παραγγελία, να ελέγξει το περιεχόμενο του πακέτου, σε περίπτωση παραλείψεως να ειδοποιήσει την υπηρεσία Courier αμέσως,
- να πληρώσει την παραγγελία κατά τη διάρκεια 7 ημερών, ανάλογα με τους όρους πληρωμής που ισχύουν την ημέρα αποστολής της παραγγελίας. Αντιθέτως, ακυρώνεται η παραγγελία.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ : Τρόποι ακύρωσης παραγγελίας - μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail κατά τη διάρκεια 24 ωρών.
Απόσυρση από τη σύμβαση και επιστρφοή της παραγγελίας χωρίς αναφερόμενη αιτία
Ο πελάτης έχει δικαίωμα σύμφωνα με τον νόμο 108/2000, άρθρο 11, παράγραφος 1, χωρίς να αναφέρει την αιτία να διαλύσει τη σύμβαση κατά τη διάρκεια 7 ημερών από την παραλαβή προϊόντων ή από την ημέρα δημιουργίας σύμβασης για την παροχή υπηρεσίας, εάν ο πελάτης εγκαίρως δώσει απαραίτητες πληροφορίες σύμφωνα με το άρθρο 10 του αναφερόμενου νόμου. Για την διάλυση σύμβασης ο πελάτης υποχρεώνεται να ειδοποιήσει τον πωλήτη γραπτώς μέσω e-mail ή μέσω γράμματος.
Κατά τη διάρκεια των 30 ημερών από την αποστολή των προϊόντων, η επιστροφή είναι δυνατή χωρίς να αναφέρετε ο λόγος της επιστροφής. Τότε ο πελάτης πληρώνει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς. Αν θέλει απόλυτη επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία, χωρίς ταχυδρομικά τέλη, το προϊόν πρέπει να επιστρέψει σην γνήσια του συσκευασία και να μην το έχει χρησιμοποιήσει. Για την ακύρωση παραγγελίας ο πελάτης θα είναι ειδοποιημένος μέσω e-mail, εντός 24 ωρών από τη διάλυση σύμβασης. Αν ο πελάτης δεν λάβει το e-mail μέσα σε αυτή την προθεσμία, πρέπει να ειδοποιήσει μέσω e-mail parapona@pinakomania.gr ή μέσω τηλεφώνου ότι δεν έλαβε καμία πληροφορία. Αν του πελάτη δεν αρέσει ο πίνακας ή δεν αντιστοιχεί το μέγεθος για τον τοίχο, και ούτε θέλει να αλλάξει για τον άλλο πίνακα από την προσφορά μας, πρέπει να τον επιστρέψει στην γνήσια του συσκευασία με συμπληρωμένο δέλτιο, το οποίο μπορεί να κατεβάσει από την Ιστοσελίδά μας. Στείλτε τον πίνακα μαζί με το δέλτιο στη διεύθυνση ----ADRESS RETURN PACKAGES--- . Σε περίπτωση παραλαβής του δώρου μαζί με τον πίνακα (π.χ.ρολόι ή ταπετσαρία, δωρεάν), και αυτό πρέπει να το στείλει μαζί με τον πίνακα. Στείλτε τον πίνακα μέσω κανονικής ταχυδρομικής υπηρεσίας και όχι μέσω υπηρεσίας αντικαταβολή. Δεν δεχόμαστε αντικαταβολή!
Μετά την παραλαβή του πίνακα στη διεύθυνσή μας, εντός 15 ημερών είναι η προθεσμία για την επιστροφή των χρημάτων. Αν έχετε παραλάβει το προϊόν με την ταχυδρομική υπηρεσία, το χρήμα δεν θα σας επιστρέψουμε μέσω ταχυδρομικής υπηρεσίας. Αν η υπηρεσία Courier σας έχει παραδώσει τον πίνακα, συμπληρώστε τον αριθμό του τραπζικού λογαριασμού σας στο δέλτιο, στον οποίο θα κάνουμε κατάθεση χρημάτων.
Αλλαγή του προϊόντος εντός 30 ημέρων
Αν δεν σας αρέσει ο πίνακας που παραγγείλατε ή δεν ταιριάζει με τον εσωτερικό χώρο σας και σας ενδιαφέρει κάποιο άλλο πίνακα από την προσφορά μας, στείλτε μας το e-mail στο parapona@pinakomania.gr. Γράψτε τον αριθμό των προϊόντων, τον πίνακα που σας ενδιαφέρει και διαστάσεις του. Όταν παραλάβουμε τον πίνακα από τον προμηθευτή μας, θα σας στείλουμε την υπηρεσία Courier η οποία θα αλλάξει τους πίνακες . Αν ο πίνακας δεν είναι διαθέσιμος η προθεσμία αλλαγής είναι 10 εργάσιμες μέρες. Αν η τιμή του πίνακα που σας ενδιαφέρει είναι υψηλότερη από την προηγούμενη, πρέπει να πληρώσετε την διαφορά στην τιμή. Είναι απαραίτητο να μας πείτε εκ των προτέρων τον τρόπο πληρωμής που διαλέξατε.
Αν το προϊόν στείλετε πριν η υπηρεσία Courier ήρθει να πραλάβει, εμείς δεν θα σας πληρώσουμε τα ταχυδρομικά τέλη.
(Αν στείλετε τον πίνακα μόνοι σας, χωρίς να περιμένετε την υπηρεσία Courier η οποία σας φέρνει το άλλο προϊόν).
Πληρωμή και τρόποι αποστολής
Κάθε παραγγελία πληρώνετε πριν αποστολή (τραπεζική μεταφορά, κατάθεση στον λογαριασμό στην τράπεζα, μέσω PayPal) ή κατά την παραλαβή. Ο χρόνος αποστολής παραγγελίας είναι 5 έως 15 εργάσιμες μέρες . Ο χρόνος αποστολής για χειροποίητους πίνακες ζωγραφικής είναι 7 έως 10 εργάσιμες μέρες. Ο χρόνος αποστολής για καλύμματα κρεβατιού και κουρτίνες είναι 13 έως 17 εργάσιμες μέρες. Αν ο πωλητής δεν μπορεί να αποστείλει την παργγελία ή την αποστείλει μερικώς, έχει υποχρέωση να ειδοποιήσει τον πελάτη. Σε τέτοια περίπτωση ο πωλητής προσφέρει του καταναλωτή την πιθανή λύση ή να επιστρέψει τα χρήματα πίσω,αν ο καταναλωτής πλήρωσε την παραγγελία στον λογαριασμό, εκ των προτέρων.
Οι λόγοι καθυστέρησης αποστολής: απρόβλεπτες περιπτώσεις, απώλεια του προϊόντος από την υπηρεσία Courier, κακές καιρικές συνθήκες για μεταφορά προϊόντος, ανακάλυψη κάποιου ελαττώματος κατά το πακετάρισμα του προϊόντος ή κατά τη μεταφορά.Θα κάνουμε ή αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρήματος, κατεθώντας στον λογαριασμό του πελάτη.
Τιμή εξόδων αποστολής
Η μεταφορά παραγγελίας πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας Courier. Η αποστολή μέσω Courier κοστίζει 6,99€, και εξαρτώντας από τον τρόπο πληρωμής, με και χωρίς προμήθεια :
1. αντικαταβολή + 2,99€
2. κατάθεση στον λογαριασμό μας , χωρίς προμήθεια
3. πληρωμή μέσω PayPal, χωρίς προμήθεια
Σε περίπτωση παραγγελίας πολλών προϊόνων, ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ!
Εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Αν ο πελάτης βρει μέσω διαδυκτίου τον πίνακα της ίδιας ποιότητας σε χαμηλότερη τιμή από την προσφορά μας στην Ιστοσελίδα pinakomania.gr , θα κερδίσει την έκπτωση 10% στην τιμή του ανταγωνιστικού ηλεκτρονικού καταστήματος.Η έκπτωση ισχύει μετά του ελέγχου και σύγκρισης ηλεκτρονικού πωλητή, με τον πίνακα από την προσφορά pinakomania.gr.
Όροι εκτύπωσης φωτογραφίων σε καμβά
Χαμηλότερη ανάλυση και αριθμός των pixel:
20 x 20 cm - 600 x 600 pix.
30 x 30 cm - 900 x 900 pix.
40 x 40 cm - 1200 x 1200 pix.
50 x 50 cm - 1400 x 1400 pix.
60 x 60 cm - 1700 x 1700 pix.
70 x 70 cm - 2000 x 2000 pix.
80 x 80 cm - 2300 x 2300 pix.
90 x 90 cm - 2600 x 2600 pix.
100 x 100 cm - 2900 x 2900 pix.
30 x 20 cm - 900 x 600 pix.
40 x 30 cm - 1200 x 900 pix.
50 x 40 cm - 1400 x 1200 pix.
60 x 40 cm - 1700 x 1100 pix.
70 x 50 cm - 2150 x 1400 pix.
80 x 60 cm - 2300 x 1700 pix.
90 x 60 cm - 2600 x 1700 pix.
100 x 70 cm - 3000 x 2050 pix.
120 x 80 cm - 3600 x 2300 pix.
150 x 100 cm - 3900 x 3000 pix.
50 x 20 cm - 1400 x 600 pix.
80 x 30 cm - 2300 x 900 pix.
100 x 40 cm - 3000 x 1200 pix.
120 x 50 cm - 3600 x 1400 pix.
150 x 60 cm - 3900 x 1700 pix.
Δεχόμαστε τις φωτογραφίες BMP, JPG και άλλης φόρμας. Τα αρχεία με μέγεθος έως 10MB στείλτε στο e-mail info@pinakomania.gr, και για τις φωτογραφίες μεγαλύτερου μεγέθους απαραίτητη είναι η υπηρεσία αποθήκευσης (όπως DropBox, RapidShare, ή μέσω μηνύματος στο Facebook). Μέγιστες διαστάσεις εξαρτώνται από το μέγεθος της φωτογραφίας. To μέγιστο πλάτος εκτύπωσης φωτογραφιών σε καμβά είναι 150cm.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ! Κατά την τοποθέτηση τον πίνακα στην ξυλινή κορνίζα χρειάζεται 25mm εκτυπωμένου καμβά, από κάθε άκρη, για να συνδέσουμε καμβά σε κορνίζα. Γι΄αυτό πρέπει να δούμε αν στις άκρες υπάρχουν κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες ή σχήματα. Σε τέτοια περίπτωση μπορούμε να αναπροσαρμόσουμε την φωτογραφία τοποθετώντας 25mm άσπρης άκρης.
Δωροεπιταγή
Αγαπητοί καταναλωτές, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω της τρέχουσας κατάστασης, οι δωροεπιταγές στέλνονται μόνο ηλεκτρονικά. Επομένως, οτάν αγοράζετε δωροεπιταγές παρακαλούμε να επιλέγετε την πληρωμή εκ των προτέρων. Σε περίπτωση που έχετε ήδη παραγγείλει μια δωροεπιταγή που θα σας την στείλουμε μέσω email - δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παράδοση. Γι 'αυτό σας παρακαλάμε όταν θα αγοράσετε την δωροεπιταγή να γράψτε ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ επειδή διαφορετικά δεν θα είμαστε σε θέση να σας στείλουμε την δωροεπιταγή σας. Ευχαριστώ για την κατανόησή σας και προσέξτε.
Τη δωροεπιταγή αναφερόμενης αξίας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο για την αγορά στην στοσελίδα pinakomania.gr. Κατά την αγορά, τη δωροεπιταγή θα τη στείλουμε στη διεύθηνση του καταναλωτή, αναφερόμενη κατά την αγορά.
Μία δωροεπιταγή δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε πολλές φορές !!!
Η εγκυρότητα του κουπονιού λήγει σε διάστημα ενός χρόνου από την ημέρα της αγοράς του. Αν θέλετε να παρατείνετε εγκυρότητα της δωροεπιταγής , είναι απαραίτητο να το ζητήσετε γραπτώς, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την ημερομηνία λήξης της εγκυρότητάς της( μπορείτε να παρατείνετε την εγκυρότητα για ένα μήνα).
Η δωροεπιταγή έχει πιθανότητα μεταφοράς κατοχής. Η χρησιμοποιήσή της είναι ανεξάρτητη από το πρόσωπο το οποίο αγόρασε τη δωροεπιταγή.
Δεν μπορείτε να αλλάξετε τη δωροεπιταγή για τα μετρητά για την αξία της. Τη διαφορά που μπορεί να υπάρξει, αν η αξία της δωροεπιταγής είναι υψηλότερη από την αξία αγοράς, δε θα επιστρέψουμε στον καταναλωτή. Αν η τιμή του πίνακα είναι υψηλότερη από την αξία της δωροεπιταγής, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να πληρώσει επιπλέον ύψους διαφοράς κατά την πληρωμή στην παραλαβή.
Κατά την παραλαβή της δωροεπιταγής, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την κατάστασή και χρήση της.
Η δωροεπιταγή μπορείτε να επιστρέψετε σε διάστημα 7 ημερών από την αποστολή στον πελάτη.
Επιπλέον πληροφορίες για τις φωτοταπετσαρίες:
Κατά την παραλαβή πρέπει να ελέγξετε:
-
αν υπάρχει αρκετος χώρος στον τοίχο που επιθυμείτε να κολλήσετε ταπετσαρίες, και μετά να ξεπακεταρίσετε την ταπετσαρία,
-
αν έχετε παραλάβει καλό σχήμα, μέγεθος και χρώμα,
-
αν έχετε παραλάβει όλα μέρη της ταπετσαρίας κι αν ταιριάζονται, αν η ταπετσαρία αποτελείται από πολλά μέρη.
-
αν η φωτοταπετσαρία έχει κάποιο ελάττωμα.
Τα παράπονα ισχύουν μόνο για ολόκληρες φωτοταπετσαρίες στην αρχική συσκευασία. Προσέξτε τη συσκευασία, μην βλάψετε τη συσκευασία.
Τα παράπονα δεν ισχύουν για φωτοταπετσαρίες που έχετε χρησιμοποιήσει.
Αν γίνει κάποια ζημιά κατά τη διάρκεια χρησιμοποιήσης ταπετσαρίας, εμείς δεν φέρουμε ευθήνη.
Κατα την κόλληση ταπετσαρίας παρακολουθήστε αναφερόμενες οδηγίες και χρησιμοποιήστε ειδική κόλλα για ταπετσαρίες.
Τις οδηγίες μπορείτε να κατεβάσετε >ΕΔΩ<.
Πολιτική παραπόνων
Σε πρίπτωση παραλαβής του πίνακα τον οποίο δεν έχετε παραγγείλει( η προθεσμία παραπόνων είναι 30 εργάσιμες μέρες), στείλτε μας τη φωτογραφία του πίνακα που έχετε παραλάβει, όπως και τον κώδικα που αναφέρεται στη συσκευασία. Στείλτε μας τη φωτογραφία στη parapona@pinakomania.gr και μετά τον έλεγχο της φωτογραφίας που μας στείλατε και της φωτογραφίας την οποία παραγγείλατε θα σας ειδοποιήσουμε για τα επόμενα βήματα μέσω e-mail. Μετά την παραλαβή του πίνακα από τον προμηθευθή μας, θα σας στείλουμε αντικατάσταση με την υπηρεσία Courier.
Αν δεχτείτε τον πίνακα με κάποιο ελάττωμα (π.χ. κηλιδωμένο χρώμα,θαμπή εκτύπωση ή κάτι άλλο) δείτε το σημείο 1. Το ελάττωμα πρέπει να είναι ορατό .
Αν δεχτείτε τον πίνακα με κάποιο ελάττωμα που φαίνεται στη συσκευασία -τα παράπονα δεν ισχύουν ( αυτή προειδοποίηση είναι αναφερόμενη και στο κουτί στο οποίο αποστέλνεται ο πίνακας. Μην δεχτείτε χαλασμένους πίνακες από την υπηρεσία Courier ή από την ταχυδρομική υπηρεσία!!!)
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail.
Αν ο καταναλωτής δεν τηρήσει παραπάνω αναφερόμενους όρους, τότε ο πωλητής δεν έχει υποχρέωση να τηρήσει την προθεσμία 30 ημέρων.
Η αντικατάσταση, η επιστροφή ή τα παράπονα δεν ισχύουν αν το προϊόν είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για τον καταναωτή (π.χ. Πίνακες σε καμβά - αντικατάσταση του πίνακα,1 τεμάχιο για 5 τεμάχια)
Το Κέντρο εξυπηρέτησης δεν απανδάει στα SMS μηνύματα !!!
Τα παράπονα δεν ισχύουν σε περίπτωση εσφαλμένης χρήσης από τον πέλατη.
!!! ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟϊΟΝ ΙΣΧΥΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ!!! (υπό όρους σωστής χρήσης και αποθήκευσης του προϊόντος)
Προστατέψτε το προϊόν από βλαβερές επιδράσεις. Δηλαδή από την υγρασία, την υψηλή θερμοκρασία, το κρύο κ.λπ. και από την ακατάλληλη χρήση.
Τα δικαιώματα των καταναλωτών σε σχέση με τον πωλητή είναι σχετικά με τον Νόμο προστασίας των καταναλωτών NN 41/14 όπως και κατά τον Νόμο Uredba (EZ) br. 2006/2004 i Uredba (EU) br. 181/2011.
Τα προσωπικά στοιχεία πρέπει να χρησιμοποιηθούν σχετικά με τον Νόμο για την προστασία προσωπικών στοιχείων NN 106/12 μόνο για επιχειρηματικούς σκοπούς ανάμεσα του πωλητή και καταναλωτή, και δεν θα αποσταλούν στην τρίτη πλευρά (εκτός από το πρόσωπο που πραγματοποιεί την αποστολή).
ARTMIE, spol. s r.o.,
Strojárska 603/85,
069 01 Snina,
Slovakia
dostavi